Hoe kan ik bestellen?
Bestellen is snel en simpel. Plaats de metalen beelden in uw digitale winkelmandje. Kies wat u het beste uitkomt: laten bezorgen of ophalen. Daarna hoeft u alleen nog maar te betalen. Tja, dat moet ook gebeuren. Bent u het niet gewend om via het internet te bestellen? Geen enkel probleem, mail of bel ons om uw bestelling door te geven.
Hoe kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?
Foutje gemaakt? Zolang uw bestelling nog in het magazijn staat, is annuleren of wijzigen zo gedaan. Neem wel zo snel mogelijk contact met ons op, want wij sturen pakketjes zo snel mogelijk op. Is uw pakketje al onderweg? Dan kan u het pakketje weigeren aan de deur of kosteloos terugsturen naar ons.
Is mijn beeld wel op voorraad?
We hebben een grote loods en zorgen dat we altijd alles wat op de website staat op voorraad hebben, zo hoeft u nooit lang te wachten op uw bestelling.
Kunnen beelden ook uitverkocht raken?
Ja, we doen ons best om altijd verrassend te blijven. Dit betekend dat we geen grote voorraden aanhouden van alle tuinbeelden. Als u op de pagina komt met “we hebben dit tuinbeeld niet meer”, dan is dit beeld écht helemaal op. Natuurlijk willen we u niet met lege handen naar huis sturen, daarom raden we altijd vergelijkbare beelden aan. Als u dus een beeld ziet wat u écht wil hebben, wacht dan niet te lang, want de voorraad is beperkt.
Hebben jullie ook een winkel?
U kunt langskomen op ons huisadres voor het afhalen van bestellingen. Wilt u graag alle beelden zien die we hebben? Maak dan even een afspraak en kom langs in Bodegraven. Daar hebben we een grote loods waar alles rustig is te bekijken.
Kan ik ook zakelijk bestellen?
Bij het bestellen kan u aangeven of u als particulier besteld of zakelijk. We factureren altijd met Nederlandse btw, tenzij u een ondernemer uit het buitenland bent. In dat geval zorgen wij aan de hand van uw bedrijfsnaam en btw-nummer dat de btw verlegd wordt.
Wat zijn jullie standaard betaalmethodes?
U kunt uit verschillende betaalmethoden kiezen waaronder iDeal (veel gebruikt in Nederland) en Bancontact (veel gebruikt in België). Daarnaast is het geen enkel probleem om met creditcard te betalen. U betaald niets extra's voor deze service. Alle betaalmethoden staan helemaal onderaan op onze website.
Is het veilig om op deze manieren te betalen?
Wij gebruiken Multisafepay om uw betaling veilig te laten verlopen. Alle gegevens worden versleuteld verstuurd, u kan die beveiligde verbinding herkennen aan het slotje linksboven voor de website naam.
Wat is het rekeningnummer van Mooievogels?
Ons rekeningnummer is NL33INGB0007407704, en ons bic-nummer is INGBNL2A. Als u geld naar ons overmaakt zien wij graag uw naam en eventueel ordernummer op het afschrift.
Kan ik ook contant betalen of pinnen?
Jahoor, als u een beeld komt afhalen kan u zowel contant als per pin betalen. Tegenwoordig is het ook heel normaal om ter plekke het geld over te maken. We komen er wel uit.
Hoe weet ik nu dat het betalen is gelukt?
Zodra we uw bestelling binnen krijgen, sturen we direct een mail met orderbevestiging. Daarin laten we weten of de betaling is gelukt. Is er wel geld afgeschreven, maar heeft u helemaal niks van ons gehoord, neem dan contact op met ons.
Mijn betaling is mislukt, wat nu?
Geen probleem, u krijgt vanzelf binnen een half uur een orderbevestiging, met de optie om het opnieuw te proberen of om het bedrag rechtstreeks over te maken naar ons rekeningnummer NL33INGB0007407704. Als u hierbij het ordernummer in de beschrijving zet komt alles goed!
Krijg ik ook een factuur?
Zodra we uw bestelling hebben verzonden krijgt u de factuur in uw mailbox. Heeft u de bestelling net geplaatst? Dan krijgt u eerst een orderbevestiging, eventuele wijzigingen kunnen we dan nog maken voordat de factuur aangemaakt wordt.