Hoeveel kost het verzenden?
Ieder beeld gaat met passende bescherming bij ons de deur uit. Het inpakken, de doos zelf, de bescherming en de verzendkosten bij elkaar kosten 10,- voor een Nederlandse bestelling. Naar België en Duitsland is 15,- en naar Engeland en Frankrijk kost 20,- maar... Bij een bestelling vanaf 75,- sturen wij de bestelling gratis op.
Hoelang is de levertijd van jullie beelden?
Wij sturen alles zo snel mogelijk op. Wanneer u vandaag een bestelling doet wordt deze dezelfde dag nog klaargezet. Binnen Nederland en België kan uw bestelling er daardoor al na 2 werkdagen zijn. Buiten Nederland hangt het erg af van waar u woont, maar u kunt ons altijd een e-mail sturen of bellen voor meer informatie over de verwachte levertijd. Daarnaast krijgt u bij verzending een track en trace code toegestuurd, zodat u het pakketje altijd kunt blijven volgen.
Met welke partij verzenden jullie?
Wij versturen al onze pakketten met MyParcel, dat is onderdeel van PostNL. Dat is de meest betrouwbare en snelste verzending.
Ik wil graag ergens anders laten bezorgen dan bij mij thuis, kan dat?
Jahoor. Tijdens het bestellen kan u een ander afleveradres kiezen. Bijvoorbeeld bij het dichtstbijzijnde PostNL afhaalpunt. Als het beeld een cadeau is kan u het geschenk laten sturen naar de ontvanger.
Mijn bestelling is binnen, maar niet alle beelden zitten erbij, wat nu?
Er zijn twee mogelijkheden. Of wij hebben een fout gemaakt, of de bestelling was zo groot dat we hem hebben moeten splitsen in meerdere pakketten. Als u een dag later nog steeds de ontbrekende beelden niet hebt gehad, neem dan contact met ons op.
Wat moet ik doen als ik helemaal geen pakketje heb gehad?
Dat is natuurlijk niet de bedoeling! In de mail met de factuur zit ook een track en trace code, controleer of het bezorgmoment is verschoven. Het is daarnaast goed om ook het bezorgadres nog een keer te controleren, klopt de postcode ook? Tot slot kan het zijn dat de bezorger u heeft gemist, in dat geval kan het zijn dat het pakket bij de buren staat, naar een PostNL locatie is gebracht of op een later moment opnieuw wordt geprobeerd af te leveren.
Kan ik ook mijn bestelling afhalen?
Jazeker, bij het bestellen kan u kiezen om in plaats van verzenden te kiezen voor ophalen. Graag horen wij dan van te voren van u wanneer u deze komt ophalen. Dan zorgen wij ervoor dat het klaar staat én is er iemand aanwezig om te helpen.